Příčina snížení tržeb

Ten, kdo by neudělal nic, a živí se tím, ten by to mohl v tomto případě zabalit. Protože obrat neboli tržby je jeho denní chléb a bez nich prostě půjde o žebrácké holi. Takže buďto sám, nebo jím pověření lidé začnou pátrat v čem je příčina. Ve velké většině případů to bývá nevědomost. A to na obou stranách. Zákazník o firmě neví, a její ředitel neví, že zákazník neví. Pěkně zkomolená věta, viďte, ale domnívám se, že je přesto pochopitelná.

balón s reklamou

Nuže, záhada klesání tržeb je vyřešena, ale co dále. No přece reklama. Jeho firma přece musí být vidět. A pokud je jeho výrobek opravdu kvalitní, a ne nějaký šunt, lidé u výrobku zůstanou a jiný nebudou kupovat. Tak vidíte.

Nuže je třeba sehnat někoho, kdo by to s celou reklamou zařídil. A zde je pro takové účely jedině reklamní agentura Frýdek-Místek. Jedině zde jsou na patřičné úrovni, jak znalostmi, tak i technicky, aby zvládli ta nejnáročnější přání svého zákazníka? Udělají reklamu kdekoli a jakoukoli. Jen třeba nacpat rozměrnou reklamu na propisovací tužku. to neudělají. Ne, že by to neuměli, ale postrádá to smysl a logiku. Je to totéž, co opačný extrém, totiž na velkou plochu umístit reklamu velikost krabičky zápalek.

stará reklama

Ve reklamní agentuře Frýdek-Místek se pracuje systémem od začátku do konce, takže to není třeba o tom, že zde udělají písmenko A, ale na písmenko B si musíte sehnat někoho jiného. Nebo třeba si nechat udělat reklamu na triko a pak si sám sehnat někoho, kdo trika nakoupí a ještě dalšího, kdo na ně reklamu dá. Ano, i tak to někde funguje. V agentuře, o které právě čtete nic takového neexistuje. Pokud inzerent nepodá návrh i s rozměry, jsou vypracovány přímo v agentuře a zaslány klientovi. Ten si vybere ty, které se mu líbí nu a může začít samotná realizace. A protože tady se dbá na rychlost a pracuje se skoro pořád, je reklama pro zákazníka hotová hodně brzy.